Jak narysować Bugatti na papierze

Jak narysować Bugatti na papierze

Niezależnie od tego, czy jesteś artystą, czy po prostu kimś, kto docenia elegancki design Bugatti Veyron, istnieje kilka wspaniałych wskazówek, których możesz się nauczyć, aby narysować Bugatti na papierze. Od kształtu samochodu do eleganckiego designu, te wskazówki pomogą Ci uchwycić piękno modelu na papierze.

Naszkicuj elegancki design modelu

Znany jako najbardziej pożądany i pożądany klasyczny samochód wszech czasów, Bugatti Type 57SC Atlantic jest flagowym okrętem marki Bugatti. Jest arcydziełem inżynierii, stylizacji i luksusu. Jest to najcenniejszy samochód na świecie i stanowi podstawę dla wszystkich obecnych hiper super sportowych samochodów Bugatti.

Projekty Bugatti słyną z eleganckich linii i najnowocześniejszych technologii. Ich samochody są tworzone ręcznie, aby były luksusowe i szybkie, ale wciąż nosiły charakterystyczny wygląd Bugatti. Wykorzystują najwyższej jakości komponenty i najnowocześniejsze technologie, aby zapewnić niezrównane osiągi i styl.

Projekt Bugatti ma podłużne nadwozie z lekkim zaokrągleniem u dołu. Osłona chłodnicy ma podwójne obramowanie i jest lekko zaokrąglona z boku. Przednie i tylne reflektory są prostokątne, a tylne światło jest owalne i stanowi echo plakietki Bugatti. Kokpit ma szklaną górę, która zapewnia dużo naturalnego światła.

Bugatti Chiron to nowy projekt będący połączeniem DNA projektowego Bugatti i nowoczesnej filozofii projektowania. Zamontowany z tyłu układ napędowy zapewnia bezkonkurencyjne osiągi, a nowy projekt tylnych świateł stanowi o jego wyjątkowości. Nowe tylne światło to także pierwszy na świecie pojazd o takiej stylistyce.

Bugatti ma również w swojej ofercie samochód z edycji specjalnej o nazwie Bugatti 110 Ans Bugatti. Samochód ten oddaje hołd francuskiemu dziedzictwu i posiada barwy tego kraju. Posiada również podpisane luksusowe funkcje, takie jak funkcja Skyview, która pozwala kierowcy zobaczyć poza samochodem przez okno.

Bugatti ma również specjalny samochód koncepcyjny o nazwie Bugatti 16 C Galibier, który ma być najpotężniejszym i najbardziej ekskluzywnym czterodrzwiowym samochodem na świecie. Ma on być napędzany silnikiem W-16, który ma dysponować mocą 1500 koni mechanicznych.

Szkicowanie świateł tylnych

Używając programu do rysowania wektorowego, takiego jak Adobe Illustrator CS3 lub Photoshop CC, możesz narysować własne światła tylne Bugatti. Są one nieco inne niż zwykłe światła tylne LED. Światła tylne w najnowszym supersamochodzie Bugatti, Divo, są wykonane z płetw wydrukowanych w 3D. Są one nieco węższe na środku, ale szersze na zewnętrznych krawędziach. Mają też 44 światła, co czyni je jednymi z najfajniejszych tylnych świateł, jakie kiedykolwiek zobaczycie.

Na początek narysuj szkic samochodu. Uwzględnij przód i tył, maskę, światła tylne i koła. To nie są jedyne rzeczy do narysowania, ale to podstawy. Możesz dodać inne dekoracje, aby wykończyć swoje Bugatti.

Bugatti La Voiture Noire to bardzo stylizowany supersamochód, o smukłych liniach i unikalnym grillu. Ma maskę w kształcie litery V, podobną do Chirona. Tylna część jest zakrzywiona jak w Bolide.

System LED-owych świateł tylnych Bugatti La Voiture Noire to technologiczny wyczyn, z indywidualnym cyfrowym sterowaniem dla każdego światła. Same tylne światła są również najlepiej wyglądającym elementem samochodu. Zostały zaprojektowane tak, aby stopniowo gasnąć, co nie jest normą w przypadku tylnych świateł w samochodzie sportowym.

“Ślepe” reflektory Bugatti Chiron były pomysłem Sashy Selipanova, szefa działu projektowania zewnętrznego w Bugatti. Podczas jednego z wyścigów zostały oklejone białymi X-ami.

Bugatti Divo ma 8,0-litrowy silnik W16 z poczwórnym turbodoładowaniem. Produkuje on 1500 koni mechanicznych. Jego prędkość maksymalna wynosi 240 mph, a przyspieszenie maksymalne 380 km/h. Nie jest to zły samochód, ale nie jest to najszybszy samochód na Ziemi. Jego prędkość maksymalna jest tylko nieznacznie wyższa od prędkości Veyrona.

Szkicowanie kratki

Virgil Max Exner, trzynastoletni chłopiec z Michigan, był fanem Bugatti. Zaczął szkicować samochody w swoich szkolnych zeszytach. Później ilustrował reklamy samochodów Studebaker. Fascynowało go podwozie i żaluzje w masce. Wyobrażał sobie nisko zawieszone, muskularne nadwozie typu roadster z zaokrąglonym tyłem.

Projekt Exnera był tour de force stylizacji. Charakteryzuje się owalnymi tylnymi lampami, które są echem odznaki Bugatti. Posiada również wloty powietrza chłodzącego. Zaproponował również zewnętrzną rurę wydechową po lewej stronie. W projekcie Exnera obniżono również siedzenia pomiędzy szynami bocznymi, co stworzyłoby nisko zawieszone nadwozie samochodu sportowego.

Bugatti jako pierwsze zastosowało chłodnice w kształcie podkowy. Zastosowało również szerszy grill, aby poprawić chłodzenie silnika. Jego projekt był inspirowany dziedzictwem Molsheim.

Bugatti Type 35 to najbardziej udany samochód wyścigowy w historii. Zdobył ponad 2,000 miejsc na podium. Charakteryzuje się również aerodynamicznym nadwoziem typu cygaro. Jest to również najbardziej symboliczny model. Z zewnątrz wyróżnia się emblematem Bugatti, który mieni się wysokiej jakości złotem na kratce podkowy.

Bugatti wprowadziło również specjalne kratki dla swojego Veyrona. Kratka jest ręcznie polerowana i posiada anodowane elementy. Na kratce Veyrona 16.4 Grand Sport Vitesse1 znajdują się inicjały klienta. Inicjały są wycinane laserowo i anodowane na czarno. Na kratce znajduje się również emblemat logo Bugatti.

Wnętrze Veyrona posiada panele drzwiowe z laserowo perforowanej skóry. Posiada również aluminiową konsolę i napis L’Ebe. Na tylnym skrzydle znajduje się wzór konia, który jest pomalowany tak, aby pasował do koloru nadwozia. Cały tylny zderzak jest pomalowany tak, aby pasował do koloru nadwozia.

Bugatti oferuje również platynę, złoto, szkło kryształowe i porcelanę. Są to unikalne materiały i oferują wyrazisty styl.

Szkicowanie nadwozia

Virgil Max Exner był trzynastoletnim chłopcem z Michigan, który zaczął szkicować samochody w swoich szkolnych zeszytach. Później ilustrował reklamy samochodów Studebaker.

Projekt Virgila był połączeniem stylu i inżynierii. Zaproponował zakrzywiony tył w stylu Corvette, prostokątne reflektory, wloty powietrza chłodzącego i nisko zawieszoną sportową konstrukcję podwozia. Jego projekt musiał jednak zostać okrojony do konstrukcji osłony.

Bugatti La Voiture Noire to ciekawy samochód. Jego silnik quad turbo W-16 wytwarza deklarowane 1.180 niutonometrów momentu obrotowego. Jego prędkość maksymalna wynosi 420 kp/h. Jego charakterystyczna krata jest godnym hołdem dla nazwy Bugatti. Jego unikalny design i rzeźba sprawiają, że jest pożądanym dodatkiem do kolekcji każdego miłośnika motoryzacji.

Kolejnym ciekawym projektem Bugatti jest Type 35. Jego aerodynamiczne nadwozie w kształcie cygara generuje zaawansowaną lekką objętość. Posiada również charakterystyczną grafikę twarzy. Projekt jest rozwinięciem kraty podkowiastej Bugatti.

Bugatti T101C był coupe i doładowanym numerem 101506. Było to ostatnie podwozie wyprodukowane w Molsheim w 1961 roku. Było to również pierwsze Bugatti, które miało chłodnicę w kształcie podkowy. Było również pierwszym, które zostało oparte na skróconym rozstawie osi. Był również pierwszym, który posiadał tylny spojler.

Projekt Virgila miał jeszcze kilka innych wartych uwagi cech, ale nie były one tak ważne jak te, które wymienił. Należały do nich nisko zawieszony sportowy wygląd samochodu na podwoziu, charakterystyczna osłona chłodnicy i okrągłe reflektory. Miał też niezwykle dużą tylną szybę, która w tamtych czasach byłaby dobrodziejstwem.

Bugatti T101C od ponad 60 lat jest ulubieńcem miłośników motoryzacji. Jego smukły, nisko osadzony kształt sprawiał, że był wygodny w prowadzeniu i łatwy w obsłudze.

Podobne tematy